czwartek, 6 sierpnia 2009

Są tacy co lubią mój blog


i przyznają mi wyróżnienia :))) To już kolejne. Tak sobie niedawno pomyślałam, z lekką ironią, że tych różnych 'medali' namnożyło się ostatnio, co blog to nagroda. Kiedy jednak barbaratoja
- dziękuję bardzo- wyróżniła mnie od razu zmieniłam zdanie, przecież to takie przyjemne :))))


Miłym obowiązkiem jest przekazanie tego dalej, co wcale nie jest łatwe, bo kocham bywać na wielu, wielu blogach.
Dwie pierwsze osoby uwielbiam czytać, podglądać też, ale bez obrazków też bym je odwiedzała ;)

Gackowa
Ata

Dwie kolejne to nowe blogi, znam jednak obie blogowiczki ( czy to już nepotyzm ??? ), zachwycam się ich pracami i liczę, że tu też pokażą na co je stać :

Naila
Madziula

3 komentarze:

  1. Dziękuję, zabiorę nagrodę, jak wrócę do domu i będę siedzieć przy własnym kompie. od razu dzień się robi fajniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ja też dziękuję :) - już po porocie do domu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...