wtorek, 26 maja 2009

Zabawa w cztery...... ;)

Do tablicy wywołała mnie Ata, co prawda takich łańcuszków nie lubię, ale czasami fajnie się dowiedzieć czegoś więcej o znajomych, a jeszcze bardziej o sobie :)


4 miejsca, w których mieszkałam:
dom rodzinny na podlaskiej wsi, internat w powiatowym miasteczku, mieszkanie w bloku, domek z ogródkiem
4 miejsca do których lubię wracać:
dom rodzinny, mój domek, augustowskie jeziora, góry- tam nigdy nie boli mnie głowa :)))
4 ulubione potrawy:
pomidory, zupy czyste z dodatkami ( rosołki, barszcz...), pieczone mięsa, owoce
4 potrawy, których nie znoszę:
baranina, żurek/barszcz biały ( nie rozróżniam ), słodycze kawowe i z alkoholem (wolę każdą z tych rzeczy w czystej postaci ) i wędlina z tłuszczykiem
4 pasje, hobby:
haft (krzyżykowy, hardanger ), frywolitka, czytanie, podziwiane tego co udało mi się wyhodować w ogródku
4 miejsca, które zwiedziłabym, gdybym miała taką możliwość:
dużooo więcej niż cztery.... raczej ciepłe okolice, starożytne kultury : Inków, Majów, Egipt..... ale ostatnio marzę o spotkaniu z tradycyjnym , oryginalnym haftem hardangerowym, więc Norwegia
4 seriale, programy, które lubię:
Dr. House, CSI ....., Ranczo i Boża podszewka- seria pierwsza (podobno teraz się mówi sezon pierwszy )
4 miejsca pracy:
Biazet, WSI *, Wojewódzka Centrala Telefoniczna ( tylko 3 miesiące w ramach oddelegowania ze stałego miejsca pracy, ale mówiłam: proszę mówić rozmowa kontrolowana ), w domu jako
human resources manager ;)
4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć:
remont domu, usamodzielnienie się moich synów- to można zaliczyć do sportów ekstremalnych, zrobić wreszcie użytek z prawa jazdy ( po 30 latach) i....... zostawię miejsce na marzenia
4 ulubione filmy:
Wybór Zofii, U Pana Boga za... , Diabeł morski, bo był to pierwszy film jaki obejrzałam ( i zapamiętałam ) w telewizji, wszystkie filmy ze ' Starego kina'
4 rzeczy, które robię po wejściu na internet:
włączam pocztę, gg, fora i piję kawę
4 osoby, które zapraszam do dalszej zabawy:
Lucille ,
Koroneczkę ,
Arkadiję ,
Martar .




* WSI - to nie Wojskowe Służby Informacyjne tylko Wojewódzka Spółdzielnia Inwalidów :)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...