piątek, 19 marca 2010

Mam i ja


Wszyscy mają szyte ozdoby, więc i ja też coś uszyłam. Maszynę obsługiwać potrafię, ale nie jest to moje ulubione narzędzie pracy, może dlatego, że od kiedy nie mam kontaktu z babciną singerką to trafiają mi się jakieś felerne. Jest jednak szansa na wprowadzenie się starego Singera do mego domu,  tylko miejsce muszę przygotować. Pamiętam jak pedałowałam ( chyba w szkole podstawowej na zajęciach prakt.- tech.) na elektrycznej, długo nie mogłam  pozbyć się tego odruchu :)


Uszyłam sobie goose i chyba trochę podobna, bo Maciejek drób sklasyfikował bezbłędnie ;) może uda mi się jeszcze bliźniaczkę dorobić, jeśli tylko odkopię maszynę.

Skleiłam też kilka kartek, ale koncepcji brak i w ogóle senna jestem, niemrawa .... przedwiośnie chyba daje się we znaki. 



Jedną już znacie, druga podobna i dalej byłoby w tym stylu gdyby znajoma nie zapytała, czy nie mam czegoś bardziej nowoczesnego i tym samym sprowokowała do eksperymentów. Nawet jak się nie ma pomysłów to coś można skleić, a szczególnie kiedy mamy wypróbować nowy puncher, nawycinało mi się jajek, samo się wycinało :)))


Kartka trochę przestrzenna, na zdjęciach słabo widać. Papier wydrukowany, ze wzoru znalezionego w necie, na cudownym papierze Madziuli, a ten grubszy jest boski- jak mawia Madziula.


Cdn.  bo nadal  kleję, różne rzeczy kleję...

 

7 komentarzy:

  1. drób jest przeuroczy z tą kokardką zwłaszcza :)a nowoczesna kartka świąteczna - rewelacja, bardzo oryginalne kolory i generalnie cała forma - trochę z palmą mi się skojarzyła trochę z new art półmiskiem na jajka :) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gąska prześliczna! Nie ma to jak mistrzyni do maszyny usiądzie!
    A karteczki takie wiosenne i radosne.
    Klej dalej Krzysiu i pokazuj :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzyyyyyyyysiuuuuuu! Gąska ja malowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki też śliczne, ale ja nie z tych klejących, więc dopiero po chwili dotarło do mnie, że karteczki widzę. He, he! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gąska urocza, mnie się jej nóżki podobają :) Kartki jak zawsze: pomysłowe i tym razem bardzo jajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest!:) I tak świętami zapachniało:) A Karteczki podziwiam, takie barwne i wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...