sobota, 28 sierpnia 2010

Huston, problem usunięto


    Dzięki Waszej bardzo szybkiej akcji mam już wszystkie potrzebne mi nitki.

    Jagnieszko, Ewkapawe, Anna.L., Basta jestem Wam bardzo wdzięczna. Dziękuję za przesyłki, tę z Białegostoku odbiorę osobiście ;)

    Pamięć ludzka potrafi płatać figle, zupełnie zapomniałam, że motek Aidy od Basi miałam u siebie w domu, ale po zakupie nowych oddałam jej, a to był ten poszukiwany. Nie porównałam kolorów od razu , odstawiłam pudło z nitkami aż do momentu kiedy poczułam chęć pofrywolenia.
    Przypomniałam natomiast, że  multikolor 1105 po raz pierwszy widziałam u Marty ( Poxipol- pamiętacie ?) i  bardzo mi się spodobał, więc też kupiłam. Marta nie znalazła czasu na frywolitki i nitki leżą u niej od paru lat. Zadzwoniłam z pytaniem czy może chce się ich pozbyć, a ona o nich nie pamiętała, ale sprawdziła i są !!! dwa moteczki !!!

Na Was zawsze można liczyć- kocham Was !!!

2 komentarze:

  1. to dobrze że się udało bo cóż by to było takie piękne dzieła by nie powstały :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to dobrze, że już masz niteczki :-))
    I dobrze, że ktoś tam wymyślił internet!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...