czwartek, 21 lutego 2019

Mini SAL BB II Sleep Parade


   Bardzo chciałam wyhaftować coś z projektów Chagi i wreszcie się udało. Biorę udział w Mini SALu BB II 'Sleep Parade'.

http://pasjeodnalezione.blogspot.com/2019/02/mini-sal-bb-ii-sleep-parade-regulamin.html

    Moi synowie już dorośli, wnuków jeszcze nie posiadam, ale dlaczego nie miałabym mieć dziecięcego motywu w swojej sypialni ? Mam pewien pomysł na ten wzorek,  możliwe jednak, że trafi do małej istotki, najpierw muszę go jednak wykonać.  
     Zobaczymy czy oczy dadzą radę, bo zdecydowałam się na tkaninę jaką sugerowała Aga, czyli Murano Splash 32 ct nr 7419- bazaltowy w białe plamki.  Jak wielokrotnie mówiłam, nie lubię Lugany, nie lubię jej dotyku i dość gęstego splotu, a kolejny już raz zaczynam haft na tej tkaninie ;) .
 



    Materiały przygotowane, czekam jeszcze na dobry wydruk wzoru, za chwilkę jednak zaczynam pierwsze xxx na podstawie tego co wypluła domowa drukarka.

 

13 komentarzy:

  1. Powodzenia Krzysiu <3 Murano 32 ma splot dość wyraźny. Czy Ty będziesz przez jedną nitkę haftować???

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Tereniu.
    Będę haftować 2x2 nitki, zdecydowanie wolę Belfast lub len obrazkowy, jednak ten kolor i plamki bardzo mi pasują do wzorku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na obrazkowym haftuję, lubię choć czasami muszę korzystać z okularów i lupy. Też haftuję przez dwie nitki. Murano miałam dziś w ręce, ale odłożyłam na razie :)

      Usuń
  3. Ja też wybralam tą tkaninę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę obserwować Wasze SALowe postępy. U mnie też synowie dorośli, ale ja poczekam na wnuczki. Mysle, że jeszcze będa podobne zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mimo że mam maluchy, to haftuję dla własnej przyjemności :). Wiesz już jak haftować od tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haftuję po swojemu, zaczęłam od chłopca z latarenką, zrobiłam fastrygę co 10 xxx więc jeśli nie popełnię błędu wszystko powinno znaleźć się na swoim miejscu.

      Usuń
  6. Dziękuję za wsparcie:))).

    Zaczęłam i choć dość wolno to krzyżyków przybywa. Czasami wzrok robi mi psikusa i wszystko lekko się rozmywa, ale są i lepsze momenty, kiedy widzę bardzo dokładnie. Dam radę :))).

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego haftowania :) Jestem bardzo ciekawa wszystkich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mi ten materiał przypadł do gustu. Ja swój haft chyba oddam siostrzeńcowi.
    Miłego wyszywanie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny materiał, aż zazdroszczę! ;) Miłego wyszywania ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...