niedziela, 10 lutego 2019

HAL Ateneo- finisz


    Skończyłam haftowanie serwetki już jakiś czas temu, wycięłam, ale nie miałam warunków żeby zrobić fotki. Ściegi nie były skomplikowane, ale tkanina jest nimi całkowicie pokryta, a ich kombinacja sprawia, że serwetka jest niezwykle efektowna, jak to zazwyczaj bywa w projektach Mamen.



     Najbardziej mi się podoba kolorystyka autorki, ja wybrałam tonację szarości z niewielkim dodatkiem niebieskiego i bieli. Ostatecznie użyłam nici perłowych DMC #8 multikolor 4010 i B5200 oraz Anchor #12 398.













   W zabawie wzięło udział ponad 200 osób, niektóre prace wzbudziły mój zachwyt nie tylko mistrzowskim wykonaniem, ale i doborem nici.

     Jeśli ktoś ma ochotę na serwetkę, wzór już jest do pobrania na stronie Mamen.

12 komentarzy:

  1. Wspaniała serwetka perfekcyjnie wykonana - podziwiam Krzysiu <3 <3 <3 Nie podoba mi się kolorystyka projektantki.Nie szukałam innych haftów.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu.
      Kolory Mamen są podobne do mojej 'serwety życia':) może dlatego tak mi się podobają. Gdybyś miała chęć obejrzeć inne to na fb jest grupa HAL Ateneo.

      Usuń
    2. Oglądam. Takie stonowane najbardziej mi się podobają. Twój obrus najpiękniejszy również ma kolory stonowane. Świetnie, że grupa jest otwarta :)

      Usuń
  2. Ależ piękna serwetka... Cudna:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcja w każdym calu! Piękna serwetka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko jedyna !! Przecudnej urody serwetka :)
    Jestem nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzostwo świata ! Podziwiam każdy centymetr kwadratowy, ba, każdy milimetr !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...