wtorek, 30 kwietnia 2013

Skrzydła


   W kwietniu Rudlis zainspirowała zabawę ArtGrupy ATC, tematem Skrzydła

   Miały być motyle, potem ptaki, a skończyło się na skrzydłach anielskich. Dodatkowe wymaganie to embossing, wszystko pasowało. Przygotowałam koronki, perełki, stemple, nagrzewnicę, ale po drodze mój osobisty anioł gdzieś się zawieruszył. Nie wywiązał się ze swojej powinności, zostawił mnie na pastwę losu. Kiedy zabrałam się za klejenie, wraz z czarnymi myślami, pod rękę nawinął się czarny tusz i aniołowi pobrudziły się  skrzydła. Gdyby nie szlajał się nie wiadomo gdzie i z kim, pozostałby nieskalanie biały, a tak ma za swoje.














 01.05. 2013
Znalazłam zdjęcie;)



12 komentarzy:

  1. Ciekawa karteczka, a anioły nie takie ponoć święte :):):)
    Widzę, że masz komplet sprzętów, nawet nagrzewnicę.
    Wciągnęło Cię to ATC i koraliki. Masz jeszcze choć chwilkę na hafty ??
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu , trochę sprzętu udało mi się zgromadzić jakiś czas temu, sugestywnie podpowiadałam moim facetom o jakich prezentach imieninowych, urodzinowych, gwiazdkowych... marzę. Jak już go posiadłam to niekoniecznie robiłam z niego użytek, bo pojawiało się coś nowego, co mnie interesowało, ale kiedy zachodzi potrzeba to mogę go wyciągnąć z szuflad.

      A hafty, nigdy o nich nie zapomnę, zaczynam jednocześnie !!! dwie poduchy na obrączki ślubne, napiszę o tym niebawem.

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł i piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielskie przybrudzone skrzydła są jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł na skrzydła super i ten przybrudzony czarnymi myślami efekt ... wzruszyłam się ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ateciaki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wyglądają skrzydła, czerń dodaje im tajemniczości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne skrzydła - jakiś uroczy Anioł dba o Twoją wenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dolaciały! Dziękuję ślicznie za wymianę! Na żywo są jeszcze piękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...