czwartek, 27 maja 2010

Żeby się nie zgubiło


    Namiary znalazłam u Sylvie, nie pierwszy już raz znajduję tam interesujące linki, zdjęcia, wzory... ten jednak postanowiłam umieścić tutaj, żeby za kilka dni wrócić i obejrzeć dokładnie. Uwielbiam takie hafty na lnie, te kolory, tkaniny... 
Może komuś jeszcze sprawię przyjemność :)


                        Chcesz obejrzeć Expo PCB 2010 Cellier de Clairvaux- kliknij na zdjęcie.
    
    Poza tym okrutnie zimno, ale co to za problem w porównaniu do tragedii powodzian.


4 komentarze:

  1. Oj piękna te hafty. Z przyjemnością obejrzałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zowu muuuszę coś wyszyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeden z nich na pewno zrobiłam.... ale zrobiłabym z przyjemnością więcej.... cudne, cudne... rozmarzyłam się....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...