czwartek, 1 kwietnia 2010

Zaproszenia na komunię


Znajoma, inna znajoma, nie ta od wianuszka, poprosiła o pomoc w przygotowaniu zaproszeń. Hafty zrobiła sama, ja miałam je tylko oprawić. Dyskusja trwała krótko, bardzo szybko ustaliłyśmy koncepcję. Od paru lat kartki z haftem xxx przygotowuję własnoręcznie, wycinając passe- partout z kartonu, nie korzystam z gotowców. Tak było i tym razem.

Haft krzyżykowy sam w sobie jest bardzo dekoracyjny i przy oprawianiu nie trzeba przesadzać, dodałyśmy jednak trochę ozdobników. Motyw świecy to moja wersja pomysłu Agnieszki winogronka już kiedyś robiłam.

Kartoniki perłowe w kolorze kremowym i złotym.

  

 Po raz pierwszy była to robota hurtowa, zaproszeń powstało 11 szt, żadnego haftu nie udało mi się zepsuć :) Przyznaję, że taśmowo robi się szybciej niż pojedynczo, najwięcej czasu zajmuje pierwszy egzemplarz, bo trzeba trochę pogłówkować, a potem to już z górki.

Kartki z  tekstem  nie wklejałam, po wydrukowaniu i przycięciu ( papier listowy w identycznym kolorze jak baza)  przepasałam złotym sznureczkiem. 



Nie mam folijek w takim formacie dlatego skleiłam pudełeczko.  




Od dziś 01,04 10 - to nie żart prima aprilisowy - uczęszczam na kurs komputerowe finanse i księgowość. Na razie radzę sobie więcej niż doskonale, ale na razie mamy podstawy obsługi komputera, więc w zasadzie się  nudzę. Na szczęście jest internet to se gram w kulki. Pewnie jednak za kilka kolejnych lekcji przestanie być nudno ;)
Choć to tylko kilka godzin codziennie od 8,oo , to jednak bardzo zdezorganizowało mój dzień, za parę tygodni minie 20 lat odkąd nie pracuję zawodowo, rozleniwiłam się przez ten czas okrutnie :)))) czas na zmiany !

 

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...