sobota, 25 listopada 2017

SAL Needleroll "Halloween hat" c.d.

                    zabawy z   Olgą HDstitch
    
   Udało mi się :))), a wcale nie było łatwo znaleźć potrzebne materiały, nie pamiętałam gdzie co mam spakowane. 





     Wybrałam takie nitki, wydawały się  pasować do tematyki, ale w haftowaniu bladoniebieska 747  nie bardzo mi się podobała, nic już jednak nie zmieniałam, dodałam jedynie jeszcze ciemniejsze koraliki.






Niestety nie uszyłam dotąd cukiereczka, ciągle czasu mam za mało.


3 komentarze:

  1. Nareszcie pokazałaś na blogu :) Ja już podziwiałam na FB. W tych zabawach niestety czas goni.... Mam nadzieję, że będą kolejne, ładniejsze, bo halloween to nie moja bajka i ten wzór niezbyt mi się podobał. Mimo to haftowałam - te needlerolle Olgi traktuję przede wszystkim jako wzorniki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...