niedziela, 1 września 2013

Do białostoczanek z Gazeta.pl Forum


   Prawie codziennie widzę w statystykach wejścia z Gazeta.pl Forum, gdzie alija6 podała namiar na mój blog. Jest tak jak napisała, chętnie przygarniemy każdą robótkowo zakręconą osobę   z Białegostoku i okolic, nawet najbardziej odległych;)

                                      Najbliższe spotkanie   
         7 września 2013 od godziny 14: 00 
           - miejsce podam na maila - kontakt na pasku po lewej. 

   
   Można też zwrócić się do którejkolwiek z blogujących osób  wymienionych w tym artykule.  Jest nas dużo haftujących.

                                   Serdecznie zapraszam. 




6 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak mi nie po drodze do Was :-( Ale jak Jolinka obieca coś z oplotem, to się stawię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od października zaczynam studia w Białym, z chęcią bym się na takim kółku spotkała, choć na dzień dzisiejszy nie wiem, czy znajdę czas, bo wiadomo będzie nauka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, w październiku też będzie spotkanie i w listopadzie....

      Usuń
  3. A ja się o spotkaniu dowiedziałam od Marity, że jutro spotkanie :( W B-stoku będę ale nijak jutro mi nie pasuje- więc pewnie na przyszły miesiąc będę się nastawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, Ty mnie nie wkurzaj ;) tylko wreszcie przyjedź !

      Usuń
    2. Przyjadę... przyjadę ;)Ale nie dziś.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...