czwartek, 21 lutego 2013

Korzystaj z uroków zimy


    Lutowe ATC ArtGrupy  pt. "Zabawy i sporty zimowe" to domena Carmen. Miało być warstwowo i z dystansem, co zrozumiałam dwuznacznie ;) Mam nadzieję, że nie przekroczyłam granic dobrego smaku. Na wszelki wypadek pierwsze zdjęcie ocenzurowałam, a kolejnego nie musicie oglądać.











                                                        Warstwy i dystanse.




   Wybrałam kilka fotek sportów zimowych, kiedy miałam już zaplanowaną karteczkę, zajrzałam do ArtGrupy i okazało się, że prawie wszystkie tam zaprezentowane są w klimatach vintage. Coś mnie podkusiło, żeby zrobić inaczej, mniej kanciastych kształtów, a całość miała być bardziej nowoczesna. I wyszło co wyszło.


26 komentarzy:

  1. Krzysiu, jesteś niesamowita !
    Twój ateciak jest jedyny w swoim rodzaju, haha, jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że nie :), ubawiłam się jak przyjrzałam detalom :)))) ... pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzysiu czy Ty wiesz że ja nie zauważyłam tego golasa drukując :) hihi i tak się zastanawiałam o co Ci chodzi - nie każdy ślepy widzi :)
    A te okrągłości są fajne takie bałwanowe trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda !!! [łapiesięzagłowę] przecież dlatego Ciebie prosiłam o druknięcie;)))

      Usuń
  4. Genialne! Też musiałam powiększać, żeby załapać o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś!!! Świetne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No no-odważny mors na nartach :) inne ATC, tak-na okrągło,pomysłowo i ciekawie.A przy okazji-czy otrzymałaś mojego maila?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimy bardzo nie lubię, na widok "morsa" dopiero zimno mi się zrobiło. Układ kartki ładny, ale ja poczekam na Twoją wiosnę :)
    Ja Cię tylko bardzo mocno uściskam Krzysiu przy okazji tej wizyty !!!
    Dobrze, że się pokazałaś, bo już chciałam poszukiwania rozpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się uśmiałam :) Świetne ATC :) Ale dziwię się, że się nie rozpuściło - taki gorący ten pan :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, świetnie! To będzie jedyne ATC, przy którym można się zarumienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krzysiu... poszłaś na całość... super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. He he! No to poszalałaś, Kochana! Praca piękna i w dodatku z poczuciem humoru;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzysia! No nie! Ja Ciebie nie poznaję! Hahaahaaa... :))) a raczej Ciebie jeszcze nie znam, na to wychodzi! Dałaś czadu! Super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolcia, a bo to wiadomo co tam w nas jeszcze siedzi, wystarczy mała iskierka żeby wybuchło ;)

      Usuń
  13. Jaka świetna kompozycja na Twoim maleństwie,dopracowany każdy szczególik- piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalny sport ekstremalny :)))) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja muszę sie powtórzyć za koleżankami, że pomysł ,,szokująco świetny"

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuuuper 'zabawy' - takiego zimowego "extreemu" to nawet free-narciarscy kumple mojego męża nie wymyślili, poprzestali na chodzeniu boso po śniegu :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, cudne. Takie urozmaicenie niespodziewane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdjęcie polecam opuszczać, skupić się na następnych ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  20. I wyszło fajnie :) a co do golasa, to jest przynajmniej śmiesznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...