wtorek, 5 października 2010

Powinnam coś napisać

    Od niedzielnego popołudnia myślę jak opisać wrażenia z II WSPM, ale co napisać ? że było miło, wesoło, twórczo.... i smacznie ;) to wiadomo. Wiadomo też, że za krótko, że nie pogadałam z kilkoma osobami, z którymi bardzo chciałam, że do innych gadałam za dużo, zawsze gadam za dużo :))) Nie zauważyłam kilku prac, nie mam pojęcia dlaczego ich nie zauważyłam, ze zdjęć widzę, że bardzo bym chciała je dokładnie obejrzeć, dotknąć. Może następnym razem....

    Bardzo, bardzo wszystkim dziękuję za możliwość przebywania z Wami !

    Zdjęć nie robiłam, nawet nie zabrałam swego staruszka, bo kiedy go zabierałam na podobne imprezy nie miałam czasu wyjąć go z torby ;) Odsyłam więc do fotorelacji innych uczestników :
- Aty

    Z Atą  przygotowałyśmy małą niespodziankę, przez ok. dwa tygodnie nie mogłam nikomu powiedzieć, że ona do nas przyjedzie, a już szczególnie Madziuli, twarda byłam, aż sama siebie podziwiam :))))))
Ata przyjechała z Anią i .... to już i dla mnie była niespodzianka, z Elisse.

    Podebrałam Joli zdjęcie swojego skrawka stolika. Prawie wszystko starocie, chciałam jednak pokazać, że te rzeczy istnieją naprawdę, nie tylko na moim blogu :)))) 


    Zostałam ogołocona ;) z farbowanej Aidy, ale wzbogacona o inne cudowności. Najbardziej się rozczuliłam nie samymi prezentami, ale faktem, że ktoś pamięta co ja lubię i czego brakuje w mojej spiżarni, dzięki Ata!



    A  Emlut obdarowała mnie buteleczką decu, dzięki Ewa! podziękuj też swemu sąsiadowi :))))


    Od kiedy ujrzałam jesienne klimaty Naili wiedziałam, że chcę je mieć, tylko które? po przymiarkach zostałam w Miodowej Czekoladzie, co widać na niekórych zdjęciach ze spotkania.

Dodaję jeszcze link do zdjęć Madziuli  i Emlut.




10 komentarzy:

  1. ehhh ja mam tak samo jak Ty zbieram się do opisania - i nie wiem z której strony zacząć ... może dzisiaj się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysiu, czy Ty wszędzie musisz mieć taki porządeczek, jak w tych pudełkach? Bo ja tu w kompleksy wpadam. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo pięknych prac. Z przyjemnością obejrzałam :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra, przyznaję się, taki porządeczek mam tylko w tych pudełkach od soboty, bo wybebeszyłam ich zawartość przed spotkaniem, ułożyłam tam podusie, serducha, nitki... Wczoraj wieczorem musiałam upchnąć to co było tam wcześniej i w taki oto nieoczekiwany sposób pudełka zostały porządnie posprzątane..... chwilowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzysiu - dziękuję Ci raz jeszcze za super spotkanie i za... milczenie :-D
    I jeszcze raz w imieniu Ani za śliczny notesik :-))

    I dodam to, o czym pisze większość dziewczyn - było super, ale ... za krótko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję dziękuję dziękuję za zorganizowanie spotkania :) Spełnienie marzeń i to na własnym podwórku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzysiu, obie z Madziulą wspaniale zorganizowałyście spotkanie, emocje jeszcze trzymają, mimo, że już kilka dni po.. niestety po...

    Te kilka zdjęć nie oddaje wszystkiego, ale zawsze co nieco przypomni :)

    Było wspaniale, bo sami fajni ludzie tam przybyli, zewsząd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zajrzałam tu i tam... i znowu Was wszystkie zobaczyłam! Fajnie tam miałyście :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zbiory w tym pudełku prezentują się niesamowicie:)
    Dzięki za linki do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...