sobota, 26 grudnia 2020

W świąteczno zimowym klimacie

 

  Ciągle pracuję, choć powinnam cieszyć się emeryturą ;) , czasu mam mniej niż kilka lat temu, ale udaje mi się odrobinę igłą podziubać, przynajmniej jesienią i zimą. Plany były większe, niestety sił brakło. Przygotowałam kilka kartek świątecznych w kolorach mniej tradycyjnych,  te niewielkie wzory wpadły mi w oko już rok temu, trafiłam też na odpowiednie kartoniki. Odrobinę je tylko podrasowałam.





   Po kolacji wigilijnej zdążyłam jeszcze zapisać się na SAL u Olgi. Needleroll to nie jest moja ulubiona forma, ale wzory Olgi są piękne i coś innego niż xxx. Nie mam okazji do innych zabaw craftowych i trochę zazdroszczę koleżankom uczestnictwa we wspólnych, cyklicznych projektach, a dzięki kilku wolnym dniom powinnam nadążyć. 

  Wyciągnęłam 3 kolory Belfastu 32 ct i kilka nitek, ostatecznie zdecydowałam się na perłowoszary nr786, mulinę DMC 4010 color variations i Precious metal Effects E168, nić perłową # 12 Anchor kolor 128 oraz koraliki Toho 11 chyba Silver Liner Cristal. U Olgi są mniejsze, ale 15, które posiadam nie bardzo pasują.

 


  Zaczęłam  haftować i przypomniało mi się, że ta tkanina ma już swoje przeznaczenie, nawet ją obrzuciłam na maszynie, ale chyba wszystko się pomieści.



  Zaczętym wcześniej haftom powoli przybywa krzyżyków, pierwszy etap Mini SALu BB III skończyłam już dawno, comiesięczne haftowanie ciemiernika nie wypaliło, ale mały postęp jest;).

  Przygotowuję też niespodziankę znajomej i tu praca bardziej zaawansowana, byle utrzymać tempo to do wiosny ukończę.




4 komentarze:

  1. Piękne kartki Krzysiu, bardzo mi się podobają.
    Ja również zapisałam się do SAL'u Olgi HDstitch, ale dopiero 27 może uda mi się cokolwiek zrobić. Choć rodzina będzie już na obiedzie. Twój kwadracik pięknie wygląda i teraz muszę chyba pomyśleć o zmianie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko teraz zauważyłam, że chyba masz za mało materiału po prawej stronie, bo zwykle Olga najpierw haftuje środkowy pas cukierka

      Usuń
    2. Tereniu poważnie, to środkowa część? A ja już ją wyhaftowałam całą, z koralikami, OMG. Sugerowałam się cukiereczkiem hallowenowym sprzed 3 lat, wtedy zaczynałyśmy od brzegu.

      Usuń
    3. Zawsze był to środkowy pasek, wyhaftujesz dwa niżej. Będziesz miała inaczej. Ja zaczęłam dopiero przed chwilką, ale zaraz muszę iść do kuchni - dzieciarnia przychodzi na obiad :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...