niedziela, 19 kwietnia 2020

Winny sampler - L'Atelier du Vin- Wine accessories


    Skończyłam  jeszcze przed przymusowym urlopem, zwinęłam i zapomniałam, dopiero przypadkiem natknęłam się na tubę z haftem i wreszcie wyprałam. Na ramkę musi trochę poczekać, chcę zrobić coś jeszcze w tym temacie i oprawa powinna być jednakowa. Poza tym w tym roku wydałam już przeznaczone na ten cel zaskórniaki ;)


             Wzór z gazetki DFEA,  2 nitki muliny DMC, Belfast 32ct kolor chyba 101- kość słoniowa.

    Miesiąc 'odsiadki' minął szybko, izolacja nie jest uciążliwa kiedy wiosna w ogrodzie, ale bliskiego kontaktu z rodzicami, znajomymi telefon i internet nie zastąpi.








5 komentarzy:

  1. Haft bardzo miły dla oka a wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny haft, grzech, żeby się marnował w tubie .
    Kwiaty w ogródku śliczne, faktycznie mogą rozjaśnić ten ponury czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzysiu, tak się cieszę, że znowu pokazujesz swoje prace :) Perfekcja u Ciebie widoczna w każdym krzyżyku. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásna a nevšedná výšivka.
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sampler, bardzo podoba mi się wzór i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...