niedziela, 19 stycznia 2020

Mini SAL BB II "Sleep Parade" cz.IV


    Miałam kilka wolnych dni więc więcej czasu mogłam spędzić z igłą w ręce, a przyznam, że ostatnio bardzo mnie ciągnie do xxx. Mam na nowo ustawioną kolejkę haftowania :), przejrzałam trochę blogów robótkowych i niektóre nęcą wspólnymi wyzwaniami. Muszę jednak rozsądnie gospodarować czasem, bo wiosna się zbliża. 

   Skończyłam 'Sleep Parade', na razie bez gwiazdek, bo jeszcze się zastanawiam jak zagospodaruję ten piękny haft.

         Agnieszka , jestem Ci bardzo wdzięczna, że mogłam uczestniczyć w tym projekcie.












     Za namową i pomocą Basty dane mi było uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez Anię Sławińską i Basię Pieczyńską  w Michałowie, na zakończenie wystawy patchworków " Taki Pejzaż ".
    Uszyłam prawie dwie poduszki ;), jedna jeszcze niedokończona, drugą już używam :))).






3 komentarze:

  1. Wspaniały haft <3 Cieszę się bardzo Krzysiu, że wracasz do robótek.
    Poduszki szyte w takim towarzystwie to naprawdę przeżycie - podziwiam Twoje. Jeżeli masz wybrany obraz, to możesz się zapisać na "Nowy haft na Nowy Rok" - mnie potrzebna mobilizacja, a xxxxxxxxxx można wyhaftować choć kilka, nikt nie goni. Ściskam bardzo mocno Krzysiu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i wesoła ta parada :) Podziwiam! Przy okazji zapraszam na zabawę:
    https://joannapomaranska.blogspot.com/2020/01/zabawa-haftem-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie prezentuje się haft na tej tkaninie i gwiazdeczki nie są chyba potrzebne.
    A patchworkowe poduszki super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...