piątek, 31 stycznia 2020

Dodatek do Mini SALa BB II 'Sleep Parade'


     Tym razem Agnieszka wprowadziła małą modyfikację i poprosiła uczestników o wykonanie dwóch drobiazgów jako wpisowego. Jeden będzie nagrodą dla zwycięscy SALa, a drugi autorka zostawi sobie na pamiątkę;). Wybór techniki dowolny, mogły być dwa takie same lub każdy inny,  w tym drugim przypadku mogłyśmy zdecydować, który przeznaczmy na nagrodę, a który Agnieszce, albo jej pozostawić wybór.

    Miałam trochę ułatwione zadanie, bo znam Agnieszkę i wiem, że przygotowuje ręcznie wykonane ozdoby na choinkę, dlatego wybrałam frywolitkowe śnieżynki. Post piszę z opóźnieniem, śnieżynki zdążyłam przekazać przed świętami.









Supłałam z zachomikowanej białej Aidy 20, moje ulubione wzory,  pewnie jeszcze do nich wrócę.


Do puli nagród na zakończenie SALa przygotowałam hardangerowy secik -  woreczek,




a w środku poduszeczka na igły i dzyndzel do nożyczek. Mam nadzieję, że ucieszy obdarowaną.





    Na zdjęciu nie widać autentycznego koloru, haftowałam na Luganie Murano 32 ct, nr 6047 - antyczny zielony, nićmi perłowymi  DMC  # 8 nr 4060 i # 12 nr 524.  Wzór to moja modyfikacja projektu  Mamen 'Dama'



4 komentarze:

  1. Przepiękne prezenty przygotowałaś!!! Podziwiam Krzysiu nieustannie Twoje hafty hardangerowe, gwiazdki również cudne :)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysiu przepiękne ,
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki prezent to strach używać, jest zachwycający! ,snieżynki również!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...